Regulamin serwisu wspolnakawa.pl



Definicje

Serwis – strona www znajdująca się pod adresem www.wspolnakawa.pl. Stworzona na potrzeby użytkowników. Głównym celem serwisu jest pośrednictwo w umawianiu osób przeciwnej płci na wspólną kawe.

Właściciel – właścicielem serwisu jest firma FPB-Szymon-Szymura ul. Ujejskiego 33B, 44-218 Rybnik

Administrator – administratorem, twórcą oraz osobą odpowiedzialną za techniczne aspeksty strony, jak również osobą do której należy zgłaszać wszelkie problemy związane z serwisem jest Adam Szołtek

Użytkownik – osoba dowolnej płci korzystająca z naszego serwisu, która zarejestrowała się na naszej stronie. Podała wszystkie swoje dane zgodnie ze stanem faktycznym, oraz zamierza korzystać z serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem.

Żeton – umowna jednostka płatnicza umożliwiająca umówienie się na wspólną kawe. 1 żeton będzie umożliwiał umówienie się na jedną wspólną kawe. W momencie gdy obie strony zaakceptują zaproszenie na kawe, z konta każdego z użytkowników zostanie pobrany 1 żeton. W początkowej fazie pracy serwisu będzie możliwe umówienie się bez żetonów (za darmo). W późniejszym czasie zostaną one wprowadzone.


Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady współpracy stron, w trakcie koszystania z naszego serwisu.


    Obowiązki Właściciela i administratora

  • Zapewnienie ciągłości pracy naszego serwisu, w taki sposób aby był on dostępny 24h na dobę. 7 dni w tygodniu.

  • Poprawianie błędów występujących w trakcie pracy serwisu, zgłaszanych przez użytkowników.

  • Poprawne księgowanie płatności za żetony, umożliwiające umówienie się na wspólną kawe.

    • Bieżąca obsługa użytkowników:
    • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
    • Karanie nierzetelnych użytkowników, którzy umawiają się na wspólną kawe, w rzeczywistości jednak na spotkanie nie przychodzą

  • Administrator zastrzega sobie jednak prawo do wolnego, w dni ustawowo wolne od pracy. Kontakt z użytkownikami, ich obsługa oraz bieżące poprawki serwisu będą odbywać się tylko i wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
  • Podstawowym sposobem komunikacji z administratorem jest adres e-mail, z którego otrzymujecie wiadomości z naszego serwisu.

    Użytkownik poertalu wspolnakawa.pl poprzez rejestracje w naszym serwisie, wyraża zgodę na:

  • Przetwarzanie swoich danych przez serwis wspolnakawa.pl z siedzibą w Rybniku w celu realizacji usług dostępnych w serwisie.

  • Otrzymywanie od serwisu wspolnakawa.pl na podany adres e-mail informacji dotyczących usług dostępnych w serwisie

  • Przetwarzanie swoich danych osobowych przez serwis wspolnakawa.pl w celach marketingowych

  • Otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez serwis wspolnakawa.pl w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych.

  • Udostępnienie danych kontaktowych (numeru telefonu oraz adresu email) osobie, z którą przy pomocy serwisu umówi się na kawe.


  • Obowiązki użytkownika serwisu:

      1. Przed umówieniem na kawe, każdy użytkownik powinien:

    • Zarejestrować się na stronie

    • Wypełnić wymagane dane zgodnie ze stanem faktycznym

    • Umieścić swoje wyraźne i czytelne zdjęcie przedstawiającego co najmniej twarz osoby, do której należy zakładany profil. Umieszczenie zdjęcia jest konieczne, aby możliwe było wzajemne rozpoznanie się w miejscu w którym umówicie się na kawe.

    • Podać swój adresu e-mail – konieczne w celu ewentualnego potwierdzenia lub odwołania umówionego spotkania

    • Podanie swojego numeru telefonu – konieczne aby ułatwić sobie wzajemne odnalezienie się w miejscu umówionego spotkania

    • Aby było możliwe umówienie się na kawe, niezbędne jest również wykupienie żetonów umóżliwiających zaproszenie innej osoby na wspólną kawe.

    • W momenice zaakceptowania zaproszenia przez obu użytkowników, z konta z każdego z nich pobierany jest jeden żeton.


      2. Gdy zaproszenia użytkowników zostaną zaakceptowane przez obie osoby:

    • Każdy z użytkowników otrzyma dane kontaktowe (adres email oraz numer telefonu) do osoby z którą umówił się na kawe

    • Na adres e-mail każdy z użytkowników otrzyma informacje o miejscu i terminie spotkania. W wiadomości pojawią się również dane kontaktowe do drugiej osoby.

    • Każdy z użytkowników ma obowiązek przyjść na umówione spotkanie w ustalonym terminie i o ustalonym czasie.

    • Przed spotkaniem koniecznie zanotuj i zabierz ze sobą numer telefonu do drugiego użytkownika. Mogą się one przydać, gdy użytkownik spóźni się, albo gdy będziecie mieli problem wzajemnie się rozpoznać.


      3. Jestem umówiony na wspólną kawe, ale nie moge przyjść:

    • Powinieneś najszybciej jak to możliwe anulować umówione spotkanie przy pomocy serwisu. Aby to uczynić, wybierz z Menu: Spotkania → Umówione → Anuluj spotkanie. Klikając „Anuluj spotkanie” przy wybranym spotkaniu. Uwaga, w przypadku anulowania spotkania pobrane żetony nie są zwracane.

    • W przypadku gdy do spotkania pozostało mniej niż 24godziny, poinformować drugiego użytkownika telefonicznie o odwołaniu spotkania.


      4. Przyszedłem na spotkanie, druga osoba jednak nie przyszła na wspólną kawe, co powinienem zrobić.

    • Powinieneś poczekać co najmniej 15 minut w umówionym miejscu

    • Skontaktować się z umówionym użytkownikiem telefonicznie

    • Poinformować administratora serwisu na adres email serwisu aby administrator mógł wyciągnąć konsekwencje wobec nierzetelnego użytkownika. Dzięki czemu sytuacja taka nie powinna się powtórzyć.


      5. W przypadku gdy użytkownik nie przyjdzie na umówione spotkanie oraz nie poinformuje o tym fakcie drugiego użytkownika:

      Administrator serwisu ma prawo ukarać nierzetelnego użytkownika:
    • Poprzez pobranie z konta użytkownika 10 żetonów i/lub

    • Zablokowanie konta nierzetelnego użytkownika

    • W wyjątkowo skrajnych sytuacjach, takich jak np. wypadek. Możliwe jest umorzenie lub zmniejszenie kary. Jednakże niezbędne do tego będzie przesłanie na mail-a odpowiednych dokumentów potwierdzających nieszczęsliwe zdarzenie. Administrator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji, czy zdarzenie było wystarczające do umorzenia kary. Decyzja administratora będzie ostateczna. Nie podlega zmianie.